Tuesday, July 20, 2010

10. päev ehk lebo

Tänane päev oli minu grupi ehk Tolerance&Diversity grupi päev. Käisime mehhiko linnaosas. Kõigepealt käisime ühes raadiojaamas Radio Arte. Seal rääkisime ülfiselt, kuidas USA kodanikuks saada, immigratsioonist (illegaalne, legaalne), mehhiklastest USAs, nende piiriületustest ja sarnastest probleemidest meie riikides.
Pärast seda läksime mehhiko restorani sööma, minig La Nuevo sth oli. Toit ei olnud väga. Peab ütlema, et mehhiko toit mulle väga peale ei lähe. Esiteks ma olen seda viimase nädala jooksul juba kolm korda söönud ja teiseks see tundub väga kiirtoidu moodi. Enne kui me veel cta peale läksime, saime teada, et mehhiko kunsti muuseum on esmaspäeviti suletud ja seega oli meil natuke vaba aega. Tulime tagasi World Chicago kontorisse, tegime action planningut ja siis saime TUND aega sopata. Me isegi ei jõudnud kuhugi selle ajaga! Rääkimata millegi ostmisest.
Pärast seda tulime koju ja nii oligi mu päev. Kell on praegu 7.45 pm. Sööme õhtust ja ma ei tea, mida me veel teeme kui üldse teeme. Vb ei teegi midagi. Tervitused kõigile, eriti Kristenile! (K)
Aa, unustasin lisada - ilm oli täna normaalne. Sai isegi õhukese kampsuniga tänaval käima, ilma et see tilkuma hakkaks!

No comments:

Post a Comment